The Resurrection of Gavin Stone (2016)

Komedie / Familie

geregisseerd door Dallas Jenkins
met Brett Dalton, Anjelah Johnson-Reyes en Neil Flynn

Voormalig kindsterretje Gavin Stone staat nu vooral bekend als vergane glorie. Hij is blijven hangen in zijn geboortestad en wordt gedwongen vrijwilligerswerk te doen bij de lokale megakerk. Hij besluit zich daar voor te doen als een christen zodat hij kan schitteren als Jezus in hun jaarlijkse Paas toneelstuk.

Echt een heel erg aangename film om te kijken.
luchtig: check
christelijk: check