She Loves Me Not (1934)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Elliott Nugent
met Bing Crosby, Miriam Hopkins en Kitty Carlisle

De nachtclubdanseres Curly Flagg uit Philadelphia is getuige van een moord die begaan is door Mugg Schnitzel. Ze rent vervolgens weg om te voorkomen dat ze wordt aangehouden als belangrijke getuige. Curly arriveert uiteindelijk in Princeton waar ze zich verbergt in de slaapzaal van de universiteit. Ze wordt geholpen door de studenten Paul Lawton en Buzz Jones, die haar uitdossen in herenkleding en haar van een herenkapsel voorzien. Curly krijgt in Princeton echter al snel te maken met de publiciteitsmannen voor de filmstudio van Buzz’s vader J. Thorval Jones, Pauls woedende verloofde Frances Arbuthnot, Midge Mercer, de dochter van de schooldecaan Dean Mercer die een oogje heeft op Paul, en de moordenaar Mugg Schnitzel, die haar uit de weg wil ruimen.