The Stig-Helmer Story (2011)

Alternatieve titel: The Stig-Helmer Story: En Skamlöst Nostalgisk Komedi av Lasse Åberg

Zweden

geregisseerd door Lasse Åberg
met Lasse Åberg, Jon Skolmen en Ida Högberg

Stig-Helmer Olsson kijkt samen met zijn jeugdvriend Ole Bramserud terug op zijn leven. Hij vertelt over het opgroeien in de late jaren '50 en de vroege jaren '60, de opkomst van de televisie en het begin van de technologische ontwikkelingen. Ook zijn obsessieve interesse voor treinen en de tijd dat hij door Biffen werd gepest komen aan bod. En hij probeert samen met Ole zijn grote liefde Annika terug te vinden, met wie hij een relatie had in hun twintiger jaren, toen Annika bij het Leger des Heils werkte.

avatar van narva77
Trailer YouTube (Zweeds, geen ondertiteling)