Not Quite Decent (1929)

geregisseerd door Irving Cummings
met June Collyer, Louise Dresser en Allan Lane

Linda Cunningham, die op weg is naar New York voor haar eerste optreden, ontmoet de nachtclubzangeres Mame Jarrow. Wat later bezoekt Linda de nachtclub om Mame te horen zingen. Mame wordt vergezeld door haar vrijer Al Bergon, een rijke levensgenieter. Mame begint geleidelijk te beseffen dat Linda haar eigen dochter is, van wie ze jaren daarvoor was gescheiden door vrome familieleden. Mame probeert te voorkomen dat Linda ten prooi valt aan Bergon en ze laat Linda’s geliefde Jerry Connor uit haar geboorteplaats overkomen.