Massacre on Aisle 12 (2016)

Komedie / Horror

geregisseerd door Jim Klock en William Mark McCullough
met Michael Buonomo, Chad Ridgely en Jim Klock

Kerstavond. Een gereedschapswinkel gaat bijna sluiten. De medewerkers van de winkel treffen een zak vol geld en een lijk aan. Ze zullen nu moeten beslissen wat ze gaan doen met het geld: het eerlijk terug geven aan de eigenaar of ervan gaan winkelen. Er ontstaat onenigheid en de medewerkers beginnen zich tegen elkaar te keren. Al snel krijgt Kerstavond voor hen een heel andere wending.

avatar van Collins
Komedie in combinatie met horror levert zelden een geslaagde uitvoering op. Dat feit geldt zeker voor dit gedrocht, waar het amateurisme van afdruipt.
De beoogde komedie zit 'm waarschijnlijk in de overacterende cast, in de absurde verhaallijn, in de tekstjes en in de krakkemikkige decors. Ik gebruik het woord 'waarschijnlijk', want het is onduidelijk of er opzet in het spel is. Misschien zijn sommige zaken wel serieus bedoeld en is er gewoon sprake van gebrek aan talent. Het is giswerk. In ieder geval komt er van de komedie helemaal niets terecht.
De horror zit 'm in wat hakwerk, in wat bloedspatten en in wat grotesk uitziende verwondingen. Echter op alle fronten zo slecht gedaan, dat de horror op de lachspieren werkt.
En zo viel er toch nog iets te lachen. Maar niet heus.
Triest dit.

avatar van Noodless
OMG.....dit is pure trash, maar heel negatief bedoeld. Op IMDb zelfs 5,3 tot nu toe.
Ik kan me helemaal vinden in de mooie recensie van Collins.
Melissa Saint-Amand en vooral Amber Jean zijn nog leuk om te zien. 2/10