Second Honeymoon (1930)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Phil Rosen
met Josephine Dunn, Edward Earle en Ernest Hilliard

De rijke Mary Huntley verveelt zich in haar huwelijk en staat op het punt haar man Jim te verlaten. Ze toont Jims vriend majoor Pat Lovering haar genegenheid. Pat bedenkt echter een plan, waardoor ze teleurgesteld zal zijn in andere mannen, in de hoop dat Mary dan terug zal keren naar Jim. Hij haalt Mary over om met hem mee te gaan naar een eenzame berghut, waar zogenaamd een overval zal plaatsvinden. Pat is dan van plan er tussenuit te knijpen, waardoor Mary zichzelf moet zien te weren tot het moment dat Jim komt opdagen om haar te redden. Pats plan lijkt te mislukken wanneer een aantal echte en uit de gevangenis ontsnapte criminelen opduikt.