Tong Dang Zhi Jie Tou Ba Wang (1992)

Alternatieve titels: Gangs '92 | Gangs 92

Hongkong
Misdaad / Drama

geregisseerd door Kin-Nam Cho
met Aaron Kwok, Winnie Lau en Sap-yee Gam

Lone, Pig Kidney, en Tung zijn drie straatkinderen die samen met hun vriendin May zich veelal bezighouden met diefstal en oplichting op kleine schaal. Op een dag proberen ze de zakken van de rijke tiener Sam te rollen. Dit gaat fout en ze worden allemaal gearresteerd. Sam weigert echter om een aanklacht in te dienen en claimt dat hij zijn portemonnee was verloren en dat zij hem hielpen zoeken. Dit zorgt ervoor dat de vijf jongeren vrienden worden. Hun vriendschap wordt echter al snel getest als ze per ongeluk verwikkeld raken in een bendeoorlog tussen een geharde bendeleider en een corrupte politieagent.