Night Cargo (1936)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Charles Hutchison
met Lloyd Hughes, Julie Bishop en Walter Miller

Bruce Donaldson is op zoek naar zijn lang verloren liefde Claire Martineau. Hij maakt kennis met Shark, een planter uit Singapore, die hem uiteindelijk tot zijn zakenpartner maakt. Bruce weet niet dat zijn vermiste verloofde Claire werkzaam is als danseres in een nachtclub in Singapore onder de naam Marty. Shark, die deze nachtclub financieel ondersteunt, vraagt Claire om met hem te trouwen, maar ze heeft nog steeds heimwee naar de man die haar ooit heeft verlaten omdat zijn rijke familie geen hoge dunk had van entertainsters.