The Office Wife (1930)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Lloyd Bacon
met Dorothy Mackaill, Lewis Stone en Natalie Moorhead

De vlotte Lawrence 'Larry' Fellowes staat aan het hoofd van zijn eigen reclamebureau Fellowes Publishing. Hij wordt heimelijk bewonderd door zijn 40-jarige secretaresse miss Andrews. Andrews begint te lijden aan de emotionele belasting van haar gevoelens en Larry geeft haar verlof. De jonge en bevallige Anne Murdock, die voorheen alleen Larry's tijdelijke hulp was geweest, wordt haar vervangster. Anne blijkt veel charme en humor te hebben en Larry wordt smoorverliefd op haar, waardoor hij zijn vrouw Linda verwaarloosd. Vervolgens begint ook Linda een affaire en vertrekt naar Parijs.

avatar van Dogie_Hogan
Onlangs op DVD uitgebracht, voor review zie DVDBeaver.com.