Videotape (2012)

1 stem

Drama / Mystery

geregisseerd door Andrew Yorke en Kevin Michael
met Andrew Yorke, Allison Varley en Kevin Michael

Een jonge zwangere vrouw wordt dood aangetroffen in een opslagplaats in de buurt van een plaatselijke universiteit. Ze lijkt zelfmoord te hebben gepleegd. In de maanden daarop worden nog drie lichamen gevonden. Een freelance journalist ziet hierin een mogelijkheid voor een meeslepend verhaal, en heeft een interview met een teruggetrokken kroongetuige. Verpakt in een wereld vol met alcohol, cocaïne en depressie, schetst de getuige een verhaal van een jong stel in een verloren strijd tegen de nieuwe druk van het volwassen worden. Van een groep jongeren die vechten tegen onbeheersbare veranderingen. En van een jongeman die in wanhoop uithaalt naar zijn leeftijdsgenoten.