• 8.302.677 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: John Jencks

Met onder meer: Catherine McCormack, Marina Stoimenova, Dakota Blue Richards

IMDb beoordeling: 4,7 (190)

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot The Fold

Tien maanden nadat haar dochter overleden is, verhuist priester Rebecca Ashton naar Cornwall in een poging het verlies te verwerken. Op een dag vindt ze het Bulgaarse meisje Radka dat in haar kerk slaapt. Haar moederinstinct geeft haar in voor het meisje te zorgen. Rebecca neemt de Engelse lessen bij het lokale buurthuis St. Piran van Radka over en de twee bouwen een band op. Wanneer Radka meer en meer afhankelijk wordt van Rebecca zakt de motivatie om haar te helpen. Maar de gedachte aan haar overleden dochter zorgt er voor dat ze aanbiedt om Radka's voogd te worden. Ze verzuimt echter te vertellen dat ze nog een dochter heeft, Eloise.

image

avatar van appleman

appleman

Hele trage Engelse film die maar voortkabbelt. Helemaal niet mijn film, poging tot een menselijk drama, of hoe dat ook mag heten. Gewone mensen noemen het gewoon "saai".

stinissen (crew films & series)

Ik hou van drama films maar niet letterlijk.. Wat een gedrocht van een film.

avatar van Mart193

Mart193

Tja, behoorlijk saaie film. Inspiratieloos en ongeloofwaardig acteerwerk. Waisted time.