Sally (1929)

Alternatieve titels: Sally, de Danseres uit de Lunchroom | Sally, de Juffrouw uit de Lunchroom

1 stem

Muziek

geregisseerd door John Francis Dillon
met Marilyn Miller, Alexander Gray en Joe E. Brown

Sally is een wees die haar naam heeft gekregen tijdens een telefoongesprek. Dit gesprek ging over dat ze was verlaten; ze was toen nog een baby. In het weeshuis ontdekt Sally dat ze plezier heeft met dansen wat ze sindsdien ook beoefent. Sally werkt tegenwoordig als serveerster. Ze gaat van baan naar baan totdat ze een baan vindt in een lunchroom waar het ook mogelijk is om te dansen. Sally ontmoet in deze lunchroom Blair Farell en beiden worden verliefd, maar Blair is verloofd met Marcia…