Baiorensu Jakku: Herusuuindo Hen (1990)

Alternatieve titels: Violence Jack: Hell's Wind | Violence Jack 3 | バイオレンス ジャック 〜ヘルスウインド編〜

Japan
Animatie / Actie

geregisseerd door Takuya Wada
met de stemmen van Unshô Ishizuka, Issei Futamata en Kappei Yamaguchi

De overlevenden van de Kanto Hell aardbeving bouwen een nieuwe stad, genaamd Hope Town. Het vredige stadje veranderd al snel in een nachtmerrie wanneer deze belaagd wordt door de motorbende Hell's Wind. De bewoners kunnen slechts machteloos toezien hoe hun vrouwen worden ontvoerd. Een van de jongeren, Subaro biedt samen met Jun verzet tegen de motorbende en met de hulp van Violence Jack lijkt het tij te keren.

Meneer Bungel
Imdb slechts deels aangehouden, omdat die de Amerikaanse uitvoeringen aanhoudt. Hier de juiste bron.