Carlos Spills the Beans (2012)

geregisseerd door Brian McGuire
met Joey Capone, Winston Zarco en C.C. Sheffield

Wat gebeurt er als je opgroeit in een rijke, onaangepaste familie van blank uitschot waarmee je samen een restaurant - met bloed, zweet en tranen gebouwd door je inmiddels overleden vader - probeert te runnen? Als je naam Steve Boyle is, dan wordt je een eikel. Steve is de jongste van negen broers en droomt ervan het restaurant over te nemen, verlangt naar serveerster - en ex-vriendin - Joyce, maar heeft daarbij wel te maken met haar man Victor. Met vriend en collega Carlos houdt Steve eindeloze gesprekken over zijn zorgen. Kan Steve er nog iets van maken, of zal hij voortijdig gek worden?

Meneer Bungel