Treasure Island Kids: The Monster of Treasure Island (2006)

Alternatieve titels: Treasure Island Kids 2: The Monster of Treasure Island | De Geheimen van Treasure Island II: Het Monster

Nieuw-Zeeland
Avontuur / Familie

geregisseerd door Michael Hurst
met Nicko Vella, Sasha Tilley en John Callen

Treasure Island is veranderd in de filmstad Hollywood! Jongeren uit de hele wereld komen naar het eiland om een film te maken tijdens het exotische zomerkamp. Eén van die jongeren is Chang, een eigenaardige Chinese jongen die het liefst alleen viool speelt. Er worden in het begin veel grapjes gemaakt over Chang, totdat iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Een verschrikkelijk zeemonster jaagt iedereen de stuipen op het lijf. Noodgedwongen leren de kinderen snel hoe je vrienden moet maken.

avatar van Phantasm
Net zo leuk als zijn voorganger.