Treasure Island Kids: The Battle of Treasure Island (2006)

Alternatieve titel: Treasure Island Kids: The Pirates of Treasure Island

Nieuw-Zeeland
Avontuur / Familie

geregisseerd door Gavin Scott
met Beth Allen, Renato Bartolomei en Alexandra Birchfield

De vreemde uitvinder Conrad Dawson heeft zijn hele leven geprobeerd om de schat van Treasure Island te vinden. Maar nu is hij platzak en wanhopig. Om het eiland toch te kunnen behouden, richt hij Camp Treasure Island op, een zomerkamp voor kinderen uit de hele wereld. Maar zelfs dat gaat mis als een vervelende schurk, die zich voordoet als een afstammeling van de beruchte piraat kapitein Flint, het eiland overneemt. Als Conrad en zijn vrouw gevangen worden genomen, moeten de kinderen hen én het zomerkamp zien te redden.

avatar van 606
Oh, oh wat een zeer kinderachtige flopzooi.

avatar van Phantasm
Leuke avonturenfilm die lekker wegkijkt.