• 8.292.726 stemmen

Alternatieve titels: Spaced Out / Outer Reach

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Norman J. Warren

Met onder meer: Barry Stokes, Tony Maiden en Glory Annen

IMDb beoordeling: 4,5 (397)

Plot Outer Touch

"An outrageously funny, sexy romp through intergalactic space."

Drie beeldschone vrouwen landen op aarde in een ruimteschip. Het betreft hier namelijk allesbehalve gewone vrouwen. Het ruimteschip herbergt niets minder dan ruimtewezens in vermomming. Ze landen in het Verenigd Koninkrijk om vervolgens vier aardbewoners te ontvoeren. Drie mannen en een vrouw worden door hen onderworpen aan verschillende testen.

Stemrol of Wurlitzer (UK) (stemrol)

Stemrol of Wurlitzer (USA) (stemrol)

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Veel te flauwe space-komedie van Warren waarin vrouwelijke buitenaardse gewapend met Brits accent een viertal bewoners van planeet Aarde meenemen om.... iets te testen? Voor wie diep van binnen nog een preutse kleuter is, valt er genoeg te lachen. Op het komedie vlak schiet het voor mij dus tekort (en mijn eisen zijn niet hoog, might I add...), maar wat betreft 80's sci-fi cheese is het fan-tas-tisch. De goedkope decors en kekke outfitjes... het is bijna een verloren kunst