Outer Touch (1979)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Norman J. Warren
met Barry Stokes, Tony Maiden en Glory Annen

Drie beeldschone vrouwen landen op aarde in een ruimteschip. Het betreft hier namelijk allesbehalve gewone vrouwen. Het ruimteschip herbergt niets minder dan ruimtewezens in vermomming. Ze landen in het Verenigd Koninkrijk om vervolgens vier aardbewoners te ontvoeren. Drie mannen en een vrouw worden door hen onderworpen aan verschillende testen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Veel te flauwe space-komedie van Warren waarin vrouwelijke buitenaardse gewapend met Brits accent een viertal bewoners van planeet Aarde meenemen om.... iets te testen? Voor wie diep van binnen nog een preutse kleuter is, valt er genoeg te lachen. Op het komedie vlak schiet het voor mij dus tekort (en mijn eisen zijn niet hoog, might I add...), maar wat betreft 80's sci-fi cheese is het fan-tas-tisch. De goedkope decors en kekke outfitjes... het is bijna een verloren kunst