The Girl in the White Coat (2011)

Canada

geregisseerd door Darrell Wasyk
met Karen Elkin, Pascale Montpetit en Joey Klein

Terwijl een strenge winter inzet, bemerkt de arme fabrieksarbeidster van middelbare leeftijd Elise dat haar oude jas in slechte staat verkeert. Ze weet genoeg geld bij elkaar te sparen om de jas naar de lokale kleermaker te brengen. De kleermaker helpt haar graag, omdat hij zijn verloren passie voor zijn vak nieuw leven in wil blazen. Als Elise de jas weer wil ophalen blijkt de vrouw van de kleermaker de jas niet te willen afstaan, omdat de man het werk voor te weinig geld heeft willen doen.