Hubo un Tiempo en Que los Sueños Dieron Paso a Largas Noches de Insomnio... (2000)

Mexico

geregisseerd door Julián Hernández
met Juan Carlos Torres, Mario Oliver en Roberto Cobo

Bruno is een jonge gay 'hustler' in Mexico-Stad. Daarnaast deelt hij flyers uit en zo ontmoet hij Umberto. Hij valt als een blok voor hem, maar de liefde is niet wederzijds. In plaats van teleurstelling, raakt Bruno juist verder geobsedeerd door Umberto. Hij begint hem steeds meer te idealiseren en blijft dromen van een mogelijke romance. Als al zijn pogingen toch stuk lopen raakt Bruno gefrustreerd en zoekt hij toevlucht in vluchtige romances.