The Lady of Scandal (1930)

Alternatieve titel: The High Road

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sidney Franklin
met Ruth Chatterton, Basil Rathbone en Ralph Forbes

Lord John Teylesmore wordt verliefd op de beroemde actrice Elsie Hilary. Hij forceert de beletselen tegen hun huwelijk door hun verloving te publiceren. John is vervolgens van plan om met Elsie naar het landgoed van zijn vader te gaan om daar zijn familie te ontmoeten. Zijn vader, Lord Willie 'Craley' Crayle, heeft zijn naaste familie bij elkaar geroepen om te bespreken hoe is te voorkomen, dat John beneden zijn stand gaat trouwen. Als de familie Elsie ontmoet, zijn ze allemaal geschokt over het feit, dat ze een gewone burger is. Behalve neef Edward, de hertog van Warrington.