Ek Tha Tiger (2012)

India / Ierland / Verenigde Staten
Romantiek / Thriller

geregisseerd door Kabir Khan
met Salman Khan, Katrina Kaif en Rochelle Okoye

Een wetenschapper van het Trinity college wordt er van verdacht geheime rakettechnologie te verkopen aan Pakistan. De Indiase regering stuurt een geheim agent, met codenaam Tiger (Salman Khan), om achter de activiteiten van de professor te komen. Wanneer Tiger verliefd wordt op Zoya (Katrina Kaif), de assistent van de professor die een fictieve dansopleiding volgt op het college, staan ze aan het begin van een avontuur dat hen van Dublin naar Istanbul, en van Kazachstan naar Chili zal brengen.

Vanaf 16 augustus te zien in aantal Pathé theaters: Ek Tha Tiger - Tijden & Tickets - pathe.nl

Trailer (YouTube)

Katrina i love you not Salman Khan !