Tiger Zinda Hai (2017)

India
Actie / Avontuur

geregisseerd door Ali Abbas Zafar
met Salman Khan, Katrina Kaif en Sudeep

Eerst wordt RAW-agent Avinash Singh Rathore, beter bekend als Tiger, ontslagen door zijn superieuren, om vervolgens teruggeroepen te worden voor een gevaarlijke opdracht. In de schijnbaar onmogelijke undercovermissie tegen een internationale terroristische organisatie, moet hij onschuldige burgers redden van een nieuwe dreiging. Maar zijn tegenstanders zijn overweldigend en goed georganiseerd.

avatar van Gi-Force
Ik weet dat Zuid-Korea goede films maakt. En dat China dat kan maken. Maar India ? Een veel te hoog Bollywood gehalte. Voor mij althans want voor heel veel mensen juist fijn. Deze film valt mee in zijn Bollywood gehalte. En kaart ook het moelijke verhaal India en Pakistan aan. Als aanmoediging een 6.

avatar van mixmaster
Gi-Force schreef:

ik ben het wel met je eens, voor een Indiase film met een hoog Bollywood gehalte is deze film best aardig.
leuke actie , maar het acteerwerk is om te huilen

avatar van Grindhouse62
Heb deze leuke avontuurlijk actiefilm van 13 in een dozijn van popcorn niveau zojuist gekeken en er zit genoeg vaart in om te blijven boeien met zijn 160 minuten durende speelduur.Prima film om nog eens te herzien op een regenachtige dag. Een 3.0