The Final Hour (1936)

geregisseerd door D. Ross Lederman
met Ralph Bellamy, Marguerite Churchill en John Gallaudet

De advocaat en alcoholist John Vickery vindt verlossing nadat hij enige maanden geleden de vals beschuldigde jonge Flo Russell heeft kunnen helpen om aan de politie te ontsnappen. Nu ze verliefd is geworden op de voor haar eerst onbekende John, is Flo in staat om hem te helpen zijn demonen te overwinnen waarna hij door kan gaan met zijn advocatuur. Flo’s werkgever Red McLarnen is een voormalige gangster die door zijn ex-partner Mike Magellon wordt gechanteerd om een nieuwe ontvoering te plegen. Deze ontvoering wordt echter met Johns hulp verijdeld. Magellon weet te ontsnappen, maar schiet uit wraak Red doodt, waardoor de buit in handen komt van Flo. Kan John ditmaal Flo ook uit handen van justitie houden?