Ladies' Day (1943)

1 stem

geregisseerd door Leslie Goodwins
met Lupe Velez, Eddie Albert en Patsy Kelly

De werper Wacky Waters is een uitblinker bij de ‘Sox’ en de grootste kanshebber voor de ‘World Series’ competitie. Helaas wordt Wacky verliefd en lijdt zijn spel daaronder. Maar ook de vrouwen van zijn teamgenoten lijden daaronder, omdat zij op de geldbonus van de World Series gerekend hadden. Wanneer Wacky met de temperamentvolle Mexicaanse filmster Pepita Zorita trouwt, nemen de spelersvrouwen, onder leiding van Hazel Jones, ingrijpende maatregelen. Ze ontvoeren Pepita en verbergen haar in een hotelkamer. Maar de vastgebonden Pepita weet zich te bevrijden, vermomt zich als piccolo en gaat naar het stadion, waar de belangrijke wedstrijd met haar man gehouden wordt.