Terrible Angels (2013)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Anthony Pierce
met Michael Madsen, Una Jo Blade en Geppina Scrigna

Rechercheur Ben Nolan wordt naar de staatsgevangenis gestuurd om het verhaal van een veroordeelde prostituee en een bekende drugsdealer te onderzoeken. Lopende het gesprek verklaart Linda dat ze ontvoerd is en wekenlang gevangen gehouden werd door een man genaamd Justice. Ze beschrijft de ontvoerder en vertelt dat hij mensen levend heeft begraven in doodskisten. Hoewel Ben haar niet gelooft probeert hij de waarheid te achterhalen aan de hand van haar verhalen.