Border Cafe (1937)

Western

geregisseerd door Lew Landers
met Harry Carey, John Beal en Armida

De uit het oosten afkomstige Keith Whitney is de zoon van een rijke senator. Keith trekt richting het westen en eindigt stomdronken in een café aan de grens. Hij vergokt het geld van zijn vader, dat bedoeld was om er een ranch van te kopen. Keith maakt zich dan ook grote zorgen als hij hoort dat zijn vader onderweg is. Rancher Tex neemt Keith in bescherming en vertelt de vader dat Keith voor de helft eigenaar is van de ranch. Dan wordt de vader van Keith ontvoerd en Tex en Keith zetten de achtervolging in op de ontvoerders.