The Stranger's Return (1933)

geregisseerd door King Vidor
met Lionel Barrymore, Miriam Hopkins en Franchot Tone

Louise uit Manhattan verveelt zich en gaat op bezoek naar haar familieboerderij in Iowa. Haar grootvader Storr, een opvliegende veteraan uit de Amerikaanse Burgeroorlog, heerst over de boerderij met de hulp van de veelal dronken, maar betrouwbare klusjesman Simon. Storrs stiefdochter Beatrice en haar luie man Allen gedragen zich vijandig tegenover Louise. Dat wordt er niet beter op wanneer Louise bevriend raakt met de boer Guy, de echtgenote van de plaatselijk populaire Nettie. Louise kan bij de gemeenschap weer in aanzien stijgen wanneer ze haar grootvader bij staat met een juridisch geschil met zijn inhalige stiefdochter, die op zijn landgoed uit is.