A Flesh Offering (2010)

Canada
Horror

geregisseerd door Jeremy Torrie
met Kim Bubbs, Mike Butters en Meredith Henderson

Als jong meisje hoort Jennifer over de legende van de wendigo, een monster uit oude verhalen van de Noord-Amerikaanse indianen. Als volwassen kunstenares wordt zij er nog altijd door geïnspireerd. Tijdens een weekend snowboarden nemen Jennifer en haar vrienden hun intrek in de oude blokhut van haar opa. Daar krijgen ze het gevoel dat er iets op hen aast...

avatar van agathadirks
Dit slaaaat echt nergens op! Echt begin er niet aan!

Hoofden die ineens ontploffen, meid die 'bezeten' is ofzo.. Nee meuk!

avatar van Shaky
Sjonge jonge wat een slechte film. Er gebeurd zo goed als niets in deze oersaaie film die nergens over lijkt te gaan. Het is 63 (!!!) minuten wachten op de eerste 'gebeurtenis' en helaas slaat de nergens op. Een 20 minuten later is de film voorbij en is er nog niets gebeurd. Erg saai.
De film stopt trouwens ook gewoon, er is geen einde of afsluiting.

Shaky schreef:
De film stopt trouwens ook gewoon, er is geen einde of afsluiting.

Ja dat vond ik ook! (Ze gooit iets op het vuur.. And that's it.. *om het maar niet te verklappen*)
Heb je zeker net ook op film1 gezien!!??

avatar van Shaky
@agathadirks:

haha, ja net op Film1 gezien. Wat een aanfluiting was het. Jammer.

avatar van nightbreed
Schandalig dat dit gemaakt en uitgegeven wordt. Nog schandaliger dat film1 deze troep aan z'n kijkers voorschotelt.

Shaky schreef:
@agathadirks:

haha, ja net op Film1 gezien. Wat een aanfluiting was het. Jammer.

Ja zo te zien aan de comments heeft iedereen die gezien via film1.
Agh ja! Ik vind dit beter om te zien op film1 dan dat ik het gekocht of in de bios heb gezien!
Haha! X-D