Les As de la Jungle - Operation Banquise (2011)

Alternatieve titels: The Jungle Bunch: The Movie | De Jungle Bende | Les As de la Jungle: Le Film | Jungle Bunch: Back to the Ice Floe

Frankrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door David Alaux en Eric Tosti
met de stemmen van Michel Mella, Emmanuel Curtil en Paul Borne

Pinguïn Maurice is ervan overtuigd een tijger te zijn, bijgevolg schildert hij strepen op zijn veren en trekt de jungle in. Dan bereikt hem een hulproep vanuit zijn oude thuis, de Zuidpool. Walrussen bedreigen zijn soortgenoten! Met zijn junglekameraden haast Maurice zich terug om de pinguïns te redden…