ad
  • 8.087.155 stemmen

Flicka: Country Pride (2012)

Familie | 111 minuten

Genre: Familie

Alternatieve titel: Flicka 3

Geregisseerd door: Michael Damian

Met onder meer: Kacey Rohl, Lisa Hartman en Max Lloyd-Jones

Releasedatum: 1 mei 2012

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Flicka: Country Pride

Toby (Clint Black) gaat aan de slag in een stal en neemt Flicka op sleeptouw. Kelly, de tienerdochter van de eigenaar, ontwikkelt al snel een band met het wilde paard. Als ruiter in de dop hoopt Kelly dat ze Flicka kan dresseren om deel te nemen aan een naderende wedstrijd, hoewel haar moeder dat afkeurt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van danick61

danick61

prachtige film voor kinderen rond de 10 jaar. Voor volwassenen zou het wel te voorspellend zijn en dus saai.

avatar van schumacher

schumacher

Ik ben het niet mee eens dit alleen een film is voor 10 jarigen. Ik houd van dieren dus ook van paarden, ben 34j en kan gerust zo'n filmpje best smaken.

De film is uiteraard niet speciaal, verwacht geen goede verhaal of acteerprestaties.

Tis een familie film maar mij ging het vooral om de paarden, vooral flicka wat een prachtbeest is.

Gewoon eens leuk om gezien te hebben, ik vond deze niet saai maar verwacht er dus niet teveel van.

avatar van feetjemaryam

feetjemaryam

ik ben het met danick61 eens ondanks het feit dat ik zelf 14 ben. het is heel slecht geacteerd en ik kon elke gebeurtenis zo noemen voordat het gebeurde. saai.

avatar van madmax1

madmax1

Voor mijn kleindochter van 12 ,beginnend paardrijdster op haar eigen farm met paard,is het een genot om naar te kijken,ze ziet het al helemaal voor zich. .

Heerlijke familie film voor groot en klein.

avatar van Decec

Decec

Een goede familiefilm...

Mooi verhaal...

Prima acteerwerk...

Het is zo mooi paard te zien...

Mooi landschap...

Super mooi HD kwaliteit...

Uitstekend achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...