• 8.485.812 stemmen

Alternatieve titel: Virtual Lies

Oorsprong: Canada / Verenigde Staten

Geregisseerd door: George Erschbamer

Met onder meer: Christina Cox, Marc Menard en Quinn Lord

IMDb beoordeling: 4,8 (255)

Plot Cyber Seduction

Will zit zonder werk en brengt zijn dagen door achter de computer. Zijn echtgenote Jamie ontdekt dat hij er een relatie via het internet op nahoudt met een andere vrouw en maant hem deze stop te zetten. Dat zint de andere vrouw helemaal niet en ze is uit op wraak...

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

3e film die ik van de week via 13th Street probeer, al heb ik deze al een paar keer eerder geprobeerd uit te zitten - het is niet makkelijk... Cox ziet er leuk uit, maar verder is dit meer een Goede Tijden, Slechte Tijden-aflevering van 90 minuten. Van die knappe koppen (ik bedoel niet slim) zonder charisma met vreselijke dialogen en ook nog wat van moralistische praatjes waar geen chocola van te maken valt. Ik had nog even hoop toen de echtgenote vrij in het begin in een redelijk originele val gelokt werd, maar er kwam niets uit voort. De rest was zoals duidelijk moge zijn, een lange, lange zit.

Slechtste film van het jaar tot nu toe; 0,5*.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Inderdaad geen topfilm, vooral hele slechte vechtscenes.

Ook op 13 th Street gezien, wel meer dan een jaar later, weinig aanbod schijnbar daar.