Kisei Jûi · Suzune: Genesis (2011)

Alternatieve titels: The Parasite Doctor Suzune: Genesis | 寄性獣医・鈴音 Genesis

1 stem

Japan
Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Ryu Kaneda
met Motoki Fukami, Megumi Kagurazaka en Yukijirô Hotaru

Parasieten hebben in een stad hun intrek genomen in menselijke gastheren, om zo hun kracht en seksuele verlangens te verhogen. Dr. Suzune is een expert op het gebied van parasieten die ze probeert uit te roeien. Ze ontdekt een sinistere organisatie die de parasieten verspreidt. Ze realiseert zich dat haar vader, die vermist raakte toen ze nog een kind was, op de een of andere manier is verbonden met de groep. Geweld en waanzin staan haar te wachten.

ipman-99
"The Parasite Doctor Suzune: Genesis." ... " !!!

Waanzinnig op zijn Aziatisch !!! Waanzinnige absurde zaken aan een heerlijke Aziatische vaart.
Tentakel porn zo kan je deze film best beschrijven met de nodige absurditeit en op een 'seksuele' manier gebracht!
We gaan van de ene bizarre toestand naar de andere en er komt heel veel naakt in voor.
Enkele zaken die zeker en vast niet mogen ontbreken ..., absurd, geschift, ziek en helemaal over the top.

Flauw.

Een nogal goedkoop filmpje dat zijn inspiratie vooral uit een hoop andere films gehaald heeft. Het wil leuk, maf en edgy zijn, maar behalve een paar scenes op het einde is het vooral meer van hetzelfde, maar dan wat minder gebracht. De Sushi Typhoon liefhebbers stellen best hun verwachtingen bij.

Het achtergrondverhaaltje van het hoofdpersonage moet een beetje drama brengen, maar daar zit uiteraard niemand op te wachten. Het beetje horror is eerder goedkoop (de parasiet is een rubberen dingetje) en de weirdness is ook niet meteen mindblowing.

Acteerwerk en cinematografie zijn doorgaans niet echt geweldig, maar deze film oogt wel erg goedkoop. Het eerste uur is dan ook best saai, daarna komt er wel iets meer vaart en gekkigheid aan te pas maar dan is het schip al lang gezonken. Zag dat hier ook nog een tweede deel van is, maar die laat ik lekker passeren.