Tarzán y el Misterio de la Selva (1973)

Alternatieve titels: Green Inferno | Tarzan and the Jungle Mystery

1 stem

Spanje
Avontuur

geregisseerd door Miguel Iglesias
met José Luis Ayestarán, Didi Sherman en César Burner

Franz Von Herlan, een gevluchte nazi, verkoopt wapens in het oerwoud. Een stel klunzige geheim agenten zit achter hem aan. Van hen heeft de nazi echter weinig te duchten, maar gelukkig is Tarzan er nog...

avatar van Brix
Een prima uitziende Tarzan (de Spaanse acteur José Luis Ayestarán, oftewel Richard Yesteran)
in een ondermaatse film, met enkele aardige beelden, opgenomen aan de Afrikaanse Ivoorkust.

Jammer, want Yesteran was een van de weinige acteurs in de Tarzan rol die daadwerkelijk leek op de beschrijving van de bedenker van deze jungleheld, Edgar Rice Burroughs.

Yesteran verkeert ook nu nog in blakende gezondheid, te danken aan zijn levenswijze (dagelijkse fitness trainingen etc.)