Walking on Air (1936)

geregisseerd door Joseph Santley
met Gene Raymond, Ann Sothern en Jessie Ralph

De jonge Kit Bennett huurt de student Pete Quinlan in. Pete moet zich voordoen als de lompe Franse graaf Pierre Louis de Marsac. Ze stelt hem thuis voor aan haar ouders. Kit wil dat Pete zo verschrikkelijk mogelijk doet, zodat ze hem gaan haten en toestaan, dat ze met Fred Randolph, de man van wie ze echt houdt, omgaat.

avatar van Dutchfan
Een bijzonder leuke en goed verzorgde film.

Ann Sothern en Gene Raymond zijn een mooi en charismatisch duo.

Ann Sothern speelt de rijke , verwende Kit, die met de knappe,maar onbetrouwbare Fred (Alan Curtis) wil trouwen.
Haar vader (Henry Stephenson) heeft Fred door en weigert zijn goedkeuring te geven.
Kit huurt student en zanger Pete (Gene Raymond) in
om haar vader te overtuigen, echter haar plannetje loopt heel anders dan verwacht.

Het vermakelijke verhaal,de 4 geweldige hoofdrolspelers (Raymond,Sothern,Stephenson en actrice Jessie Ralph) ,de geweldige mooie art-direction en een paar leuke liedjes maken van deze film een hit.