World Premiere (1941)

geregisseerd door Ted Tetzlaff
met John Barrymore, Frances Farmer en Eugene Pallette

Een filmproducent bedenkt een uitgebreide galapremière voor zijn nieuwste film 'The Earth in Flames', een anti-nazi propagandafilm. De film opent in Washington en de producent wil dat zijn persagenten zorgen voor een mysterieuze publiciteitsstunt. De persagenten komen met het plan om drie 'spionnen' in te huren die bedreigende berichten de wereld in moeten sturen, waardoor het publiek al voor de start van de film in flinke spanning zal komen te zitten. Drie andere agenten verschijnen ten tonele die proberen de film om te ruilen voor een pro-nazi propagandafilm.