Tortoise in Love (2012)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Guy Browning
met Tom Mitchelson, Alice Zawadzki en Tom Yates

Tom, tuinman bij een groot huis, is niet bepaald een vrouwenversierder. Hij praat tegen planten, maar niet tegen vrouwen. Als de beeldschone Poolse au pair Anya arriveert voor de zomer, valt Tom als een blok voor haar. Tom's adviseur in relaties is de jonge Harry, het verwaarloosde zoontje van de eigenaars van het grote huis. Harry's geheime wens is om de Red Arrows naar de kermis te krijgen; een demonstratieteam van de Britse Royal Air Force. Toms wens is om het hart van Anya te winnen. Beide dromen lijken onhaalbaar, totdat het hele dorp besluit een handje te helpen.

avatar van GGG
GGG
Hmm. een niemendalletje voor een regenachtige middag...