Global Heresy (2002)

Verenigd Koninkrijk / Canada

geregisseerd door Sidney J. Furie
met Peter O'Toole, Alicia Silverstone en Lochlyn Munro

Lord en Lady Foxley zijn echte bekakte Engelse adel. Maar ze zijn al hun geld kwijt! Heel vervelend als je een peperduur kasteel moet onderhouden. Uit pure ellende besluiten ze hun paleisje maar te verhuren en zelf, de butler en huishoudster te spelen. Dan krijgen ze de schok van hun leven: hun nieuwe huisgenoten zijn geen beschaafde theeleutende Britten, maar Amerika's heetste nieuwe, jonge, rockband, 'Global Heresy', met het sexy bijdehandje Nat als leider.

avatar van Guinness
Vanmiddag deze film dan eindelijk bekeken terwijl ik deze film een jaar of 2 geleden voor enkele euro's ( 3 of 4 ) gekocht heb.

Had er eigelijk vrij weinig van verwacht, maar hij was me behoorlijk meegevallen. Toch een paar keer kunnen lachen!
Leuke en goede rol van Alicia Silverstone en ook Lord en Lady Fockley waren grappig!
3,5 ster