Death Grip (2012)

Alternatieve titel: Rise and Fail

Actie

geregisseerd door Eric Jacobus
met Eric Jacobus, Nathan Hoskins en Johnny Yong Bosch

In een poging om zijn leven op het rechte pad te brengen, krijgt Kenny Zemacus de voogdij toegewezen over zijn autistische broer Mark, die al in een verzorgingstehuis verblijft sinds de dood van hun moeder, vijftien jaar geleden. Wanneer Kenny met tegenzin Mark meeneemt naar een cateringopdracht, raakt Mark ongewild verstrikt in een gevaarlijke overval, met als doel het stelen van het paradepaardje van het museum, de 'Zilveren munt van Judas'. De twee broers worden voortgestuwd in de wereld van een satanische sekte en worden geconfronteerd met de diepten uit hun eigen duistere verleden.