Jesse (2011)

1 stem

Actie

geregisseerd door Fred Carpenter
met Stephanie Finochio, William Forsythe en Armand Assante

De vrouwelijke rechercheur Jesse Weinstein heeft met veel meer te maken dan alleen haar werk. Ze is een herstellende alcoholiste die moet omgaan met een ex-man, een dwaze moeder en een mislukte broer die zich in criminele kringen begeeft. Wanneer haar broer plotseling vermist raakt, wordt er aangenomen dat hij vermoord is. Zijn plotselinge vermissing laat Jesse achter met een vreemd mysterie, want op hetzelfde moment onderzoekt ze een aantal zaken die betrekking hebben op dezelfde criminele bende.

avatar van Shaky
Ja hoor, ik ben er weer eens ingetrapt. Eric Roberts, Armand Assante en William Forsythe staan met foto en in grote letters op de poster... helaas... Forsythe komt ongeveer 5 minuten in beeld, Assante alleen tussen minuut 65 en 67 en de rol van Roberts slaat werkelijk alles: hij is een willekeurige barman, heeft 2 zinnen en gaat met de hoofdrolspeelster naar bed, that's it! Verder wordt de film opgevuld door Stephanie Finochio, beter bekend als Trinity uit ECW. Het verhaal is flinterdun en wat wazig en het acteerwerk niet al te best. Mocht je, net als ik, deze film opzetten vanwege de drie namen op de poster; skip maar lekker.