When a Fellow Needs a Friend (1932)

Alternatieve titel: When a Feller Needs a Friend

geregisseerd door Harry A. Pollard
met Jackie Cooper, Charles 'Chic' Sale en Ralph Graves

Edward Haverford 'Eddie' Randall is een invalide jongen die van zijn overbezorgde ouders niet met de kinderen uit de buurt mag spelen. Eddie heeft zijn hoop gevestigd op een Duitse dokter die misschien zijn been weer gezond kan maken. Zijn neefje Froggie komt logeren, maar doet ronduit gemeen tegen Eddie. Oom Jonas ziet wat er gebeurt, maar de ouders van Eddie geloven hem niet omdat Froggie tegen hen wel aardig is. Jonas probeert Eddie meer weerbaar te maken en leert hem boksen en honkbal te spelen, met als enige resultaat dat Jonas de toegang tot het huis wordt ontzegd.