Flashing Guns (1947)

Western

geregisseerd door Lambert Hillyer
met Johnny Mack Brown, Raymond Hatton en Riley Hill

Rancher Amos Shelby heeft nog één dag om zijn lening op de ranch af te betalen en hij stuurt zijn zoon Freddie naar de bank om te melden dat de afbetaling voldaan zal worden. Freddie wordt door de gokker Ripley gedwongen te vertellen dat Ann, de zus van Freddie, het geld vanuit Salina komt brengen. Onderweg wordt ze overvallen, maar zij en het geld worden gered door Johnny Mack. Door de overval ontstaat enig oponthoud en bankier Ainsworth meldt aan Shelby dat hij te laat is met betalen en de ranch zal worden overgenomen.