Finding Me: Truth (2011)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Roger S. Omeus Jr.
met RayMartell Moore, Derrick L. Briggs en Eugene E Turner

Faybien is een kwetsbare jongeman die geen problemen heeft met zijn homoseksualiteit, maar wel met zichzelf. Zijn liefdesleven krijgt een emotionele draai wanneer zijn ex Lonnie terugkeert en duidelijk maakt dat hij weer een relatie met hem wil. Faybien wil er graag over praten met zijn vrienden, maar die blijken hun eigen problemen te hebben.

Een vervolg op 'Finding Me' uit 2009, een soort soap over zwarte homoseksuele afro-amerikaanse mannen. Echt saai wordt het niet, het verhaal over een kwetsbare tiener, die nog altijd bezig is zichzelf te ontdekken, over relaties, eerlijkheid en de consequenties daarvan. De story is niet bijzonder sterk, wel moralistisch, 'n tikkeltje sexy, melodramatisch en soms hilarisch. De cast is opnieuw uiterst appetijtelijk; RayMartell Moore overacteert en Derrick L. Briggs is, in vergelijking met het eerste deel, in staat meer diepte in zijn rol te brengen.