Federal Agent (1936)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Sam Newfield
met William Boyd, Irene Ware en Charles A. Browne

De Amerikaanse wetenschapper Sanderson leeft een teruggetrokken bestaan en heeft een explosief uitgevonden dat in staat is de wereld in één klap te vernietigen. Een buitenlandse groep van spionnen is van dit explosief op de hoogte en probeert de formule in handen te krijgen. Federaal agent Jack Lynch, die aan de zaak werkte, is inmiddels vermoord en zijn beste vriend Bob Woods gaat op onderzoek uit. Woods en agent Wilson arriveren bij de kamer van Lynch, waar net een vrouw haar zoektocht in de kamer afbreekt en op de vlucht slaat door de komst van de twee mannen.