Alarm (2008)

Ierland
Thriller

geregisseerd door Gerard Stembridge
met Ruth Bradley, Aidan Turner en Owen Roe

Een jaar na de gewelddadige dood van haar vader, heeft Molly genoeg van het lawaai en de chaos van Dublin. Ze besluit de rust van het Ierse platteland op te zoeken. Hier wordt ze echter het slachtoffer van een reeks mysterieuze inbraken. Molly voelt zich steeds onveiliger in haar huis en kan niemand meer vertrouwen.

avatar van steph b
Niet zo'n hele goede psychologische thriller, waarin het de bedoeling is dat je je af gaat vragen of de hoofdpersoon gek aan het worden is of dat bepaalde dingen toch echt zijn. Niet zo heel bijzonder dus.
Sommige dingen zijn overigens ook veel te ongeloofwaardig.
Matig!

avatar van Decec
Een redelijk thriller film...
Redelijk verhaal...
Wat een gevoel over inbrekers, ze woont alleen
grote huis...
Zou maar geen vreemde vriend nemen...
Redelijk acteerwerk...
Geen goede achtergrond geluid (geen Dolby Digital)...
Geen HD kwaliteit aanwezig...
Geen moeite waard...