• 8.302.677 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Ishai Setton

Met onder meer: Laura Prepon, Bryan Greenberg en Dreama Walker

Plot The Kitchen

"It's Jennifer's party and she'll cry if she wants to"

Het is het verjaardagsfeestje van Jennifer Parker, die 30 jaar wordt, maar niemand is uitgenodigd. Het verhaal speelt zich af in één nacht, in de keuken tijdens het feestje ter ere van Jennifers 30ste verjaardag, waar een groep van 20- en 30-plussers dit viert. Jennifers vriend heeft haar blijkbaar bedrogen met een ander. Haar zus is een emotioneel wrak. Haar beste mannelijke vriend is min of meer verliefd op Jennifer. Ze wilde niet echt dat er een feestje voor haar zou worden gegeven, maar iemand huurde een band in, en ineens lijkt het feest om haar heen begonnen. Maar wat begint als een dag van feest, loopt al snel uit op een zeer ongelukkige dag, waarvan Jennifer wenst dat ze die kan vergeten...

image

kappeuter (crew films)

kappeuter (crew films)

avatar van UrbanDjampa

UrbanDjampa

Ik dacht zie wat bekende namen uit series die ik ken (Greenberg, Prepon, Walker en Stevens). Greenberg en Prepon speelden al eerder in een serie die ik keek (October Road). De gehele film speelt zich af in de keuken waar er dus teveel personages bijkomen die niet relevant zijn. Film is meer een dramedy waar weinig comedy te bespeuren is.

Conclusie: Het word nergens leuk.