• 8.347.829 stemmen

Standing Up (2013)

Familie / Avontuur | 89 minuten

Genre: Familie / Avontuur

Alternatieve titels: Goat Island / The Goats / Samen Sterk!

Geregisseerd door: D.J. Caruso

Met onder meer: Chandler Canterbury, Annalise Basso en Val Kilmer

Plot Standing Up

"They ran away and found themselves."

De 12-jarige Grace en Howie vallen ten prooi aan een wrede grap tijdens een zomerkamp. De twee worden zonder kleren op een bebost eiland achtergelaten door hun mede-kampeerders. De bullebakken verwachten dat ze de volgende dag bang en in tranen gevonden worden. Maar vanaf het moment dat ze elkaar ontmoeten besluiten Grace en Howie dat ze niet met zich laten sollen. Met hun lef en vindingrijkheid slaan de twee op de vlucht voor een 3-daags avontuur.

image

avatar van killer13

killer13

de nieuwe van D.J. Caruso... is wel iets heel anders dan z'n vorige films. Nu ja, al zijn films liggen redelijk uiteen. Actie, SF, thriller,... en nu een familiefilm.

PS: eindelijk eens de eerste voor een bericht te plaatsen bij een film

avatar van aphexfreak

aphexfreak

D.J. Caruso maakt er altijd wel wat leuks van

avatar van The Beast

The Beast

Gezien zijn historie van geregiseerde films zal dit ook wel een leuke film worden, leuk thema ook, is weer iets anders dan actie crime of science fiction films

avatar van Stubbs

Stubbs

Gisteren gezien. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Het is een avonturenfilm met een vleugje humor en een vleugje drama. Acteerwerk was soms een beetje matig maar daar stoorde ik me niet al te vaak aan. Redelijke film.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijk in elkaar gezette film, niet echt goed en niet echt slecht.

stinissen (crew films & series)

Zeer aardige jeugdfilm met bijrollen van Radha Mitchell als de moeder en Val Kilmer als de Deputy maar de echte sterren waren de twee kinderen. Ook leuk was de jaren '80 setting en de jaren '80 muziek.

YouTube - Goat island Standing Up 2013 HD trailer

avatar van Barry83

Barry83

Niet echt bijzonder, wel mooie setting

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Dit is een goede jeugdfilm. Ik als volwassene kon me er niet echt in vinden. Terwijl ik eigenlijk heel vaak kan genieten van jeugdfilms. Maar goed, het is best een aardig tussendoortje.

avatar van Zeriel

Zeriel

• 1988 stemmen

Leuke vrij ingetogen kinderfilm zonder overdreven gekkigheid zoals je vaak ziet in dit soort films. Prima sfeer met nostalgisch tintje.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Heerlijk filmpje wat mij betreft. 'n lach en zeker ook een traan.

scorsese

Goeie film waarin twee kinderen alleen op een eilandje worden achter gelaten tijdens zomerkamp. Een mooi verhaal waarbij de twee kinderen goed uit de verf komen. Onderhoudend en de mooie omgeving draagt hier ook aan bij. Duidelijk een change of pace voor regisseur D.J. Caruso, die hier meteen één van zijn betere films aflevert. Een nipte 3.5 sterren.

avatar van Decec

Decec

Een goede familie/jeugdfilm...

Mooi verhaal...

Prima acteerwerk...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Theunissen

Opzicht nog best een redelijke familiefilm (gezien op Film 1) met goed en leuk spel van de jonge acteur en actrice Chandler Canterbury en Annalise Basso. Ze zagen er wel enorm nerd-achtig (was natuurlijk ook de bedoeling) uit met die achterlijke grote brillen. Hoewel het verhaal best wel cliché is, zit het verhaal wel aardig in elkaar en hetzelfde geldt voor de uitvoering en het verloop ervan. De film duurt ook niet echt lang, waardoor hij zich nog wel aardig wegkijkt. Persoonlijk heb ik het niet echt op familiefilms, maar deze was nog best goed te doen.

P.S. het was ook leuk om de altijd fraaie Radha Mitchell weer terug te zien. Haar rol stelt overigens niet veel voor en hetzelfde geldt voor Val Kilmer.