Hardflip (2012)

Actie / Drama

geregisseerd door Johnny Remo
met Randy Wayne, John Schneider en Rosanna Arquette

Tiener Caleb Jones woont samen met zijn moeder Beth, die twee banen heeft om de eindjes aan elkaar te knopen. Caleb heeft maar voor één ding interesse: skateboarden. Hij droomt ervan om een professionele skater te worden en alle problemen achter zich te laten. Wanneer zijn moeder ziek wordt is Caleb gedwongen om zijn onverantwoordelijke gedrag achter zich te laten. Hij besluit zijn vader die hij nooit heeft gekend op te zoeken.