OC87: The Obsessive Compulsive, Major Depression, Bipolar, Asperger's Movie (2010)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Bud Clayman, Glenn Holsten en Scott Johnston
met Denise Lynch Murter

Kan je een film maken over het hebben van een psychische aandoening? Bud Clayman doet het. Zal het maken van een documentaire over je mentale ziekte je leven veranderen? Misschien. Psychische aandoeningen hebben zijn droom over een filmcarrière gekelderd. Maar dertig jaar later maakt hij dé film van zijn leven. Bud Clayman is één van de meest onwaarschijnlijke filmhelden. Dit is een persoonlijk verhaal met universele betekenis. Een originele, wilde documentaire over pijn en kwetsbaarheid, erkenning en Buds zoektocht om 'er bij te horen'.