Mr. Boggs Steps Out (1938)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Gordon Wiles (I)
met Stuart Erwin, Helen Chandler en Toby Wing

Oliver Boggs is een typische kantoorklerk. Boggs, die geen zicht heeft op carrière ondanks zijn kennis, wint 1.500 dollar in een raadwedstrijd van de bioscoop. Hij zegt zijn baan op en gaat naar de louche stad Peckham Falls. Daar koopt hij een vatenfabriek en hij wordt verliefd op Irene Lee, de snobistische nicht van de oude brompot Morton Ross. Morton is de enige rijke man in de stad en eigenaar van de gesloten conservenfabrieken. Oleander Tubbs en haar vader en uitvinder Angus, die hun fabriek verkocht hebben aan Boggs, vertellen hem dat de fabriek geen toekomst heeft, maar Boggs is het daar niet mee eens, integendeel.