The Women Men Marry (1937)

geregisseerd door Errol Taggart
met George Murphy, Josephine Hutchinson en Claire Dodd

De journalist Bill Raeburn werkt samen met Jane Carson. Jane was zijn vriendin voordat hij met Claire trouwde. Na een jaar is Bill nog steeds smoorverliefd op Claire. Maar Claire wil uit het huwelijk stappen en heeft een affaire met Walter Wiley, Bills werkgever. Wiley geeft Bill een omvangrijke opdracht, zodat hij uit kan gaan met Claire. Bill komt echter iets te weten over een verhaal dat Wiley eerder heeft afgewezen. Wiley stuurt vervolgens Bill en Jane naar de ‘Brother Nameless’-sekte om alsnog meer tijd met Claire door te brengen. Bill komt erachter dat deze sekte bedrog is, maar hij doorziet nog niet wat er echt gaande is.